Melvin Jones Fellow Trygve Elmenhorst

Publisert av Rita Fredheim den 07.06.21.

Endelig fikk vi avholdt et medlemsmøte - og et innholdsrikt sådant.

Den største begivenheten var at Trygve Elmenhorst fikk overrakt Melvin Jones Fellow. For å kaste glans over denne hendelsen var Kari Karlsson, påtroppende Distriktsguvernør i 104E, invitert til møtet. Trygve har hatt verv som styremedlem, sekretær, visepresident og president nesten helt fra han ble tatt opp som medlem i 2008. Dessuten har han vært Soneleder og Distriktsguvernør. Han er en sann ildsjel som lever og ånder for Lions. Hans kone Bjørg, som også er medlem, har vært hans solide støttespiller gjennom alle år, og hun fikk blomster for sitt bidrag.

I tillegg fikk flere medlemmer utmerkelser for 15 - 45 års medlemskap i Lions. Feiring av et Nina Herud og Jørn Barkenes som begge nettopp har fylt 60 år ble gjort med kake, bursdagssang og blomsteroverrekkelse. Vi hadde opptak av et nytt medlem, klubbens bidragsyter og støttespiller gjennom mange år, Per Otto Hansen.

Til slutt takket klubbens president Knut-Arne Iversen for seg, og overlot presidentkjedet til vår påtroppende president Elisabeth Kroge. Elisabeth er primus motor for Lions Internasjonale Vaffeldag som vi feirer lørdag 12. juni, med servering av vafler, innsamling av briller og verving av nye medlemmer på Drøbak Torg, Seiersten Skatepark og Ullerud Helsehus.

Det var veldig godt å få avslutte et rart Lions-år med så mange positive hendelser!